Za duże uda, a za male pośladki?

Masywne uda to częsty problem wielu kobiet. Dzieje się tak z wielu powodów. Jednym z nich jest gospodarka hormonalna. Niektóre kobiety naturalnie gromadzą więcej tłuszczu w okolicy ud i bioder. Często są przekonane, że “taka ich uroda i nic nie da się z tym zrobić”. Na szczęście jest to nieprawda.

Zobacz jak ćwiczyć, aby pozbyć się tego problemu:

Faktycznie dziewczynom, które mają takie skłonności może być ciężej, ale wszystko da się ukształtować i poprawić. Pod warunkiem, że wiemy co zrobić i działamy świadomie.

Kluczową sprawą jest oczywiście dieta z ujemnym bilansem kalorycznym, dzięki czemu ciało wysmukla się. Jednak wykonując nieodpowiednie dla Nas ćwiczenia można sprawić, że uda zamiast smukleć – będą pęcznieć i rosnąć. Przykład: dużo dziewczyn, z którymi się spotkałam chcąc zmniejszyć uda – ćwiczą mięsień czworogłowy. W efekcie uda pęcznieją, puchną, nabijają się, rosną. Wtedy najprościej jest przestraszyć się siłowni i stwierdzić, że jest „nie dla mnie”. A wystarczy wdrożyć odpowiedni plan działania :).

Plan treningowy oczywiście powinien być dopasowany indywidualnie do danej jednostki – Wtedy daje najlepsze efekty. Jeśli chcesz coś zmienić, popracować na sylwetką,  schudnąć i wysmuklić oporne partię, to polecam współpracę ONLINE

Share on facebook
Facebook
Share on pocket
Pocket
Share on pinterest
Pinterest

NAOMI TAMPER

Jestem certyfikowanym instruktorem sportu. Na co dzień kocham  śpiew, podróże, kino i gotowanie. Napisałam książkę: “Łatwa Trudność Odchudzania“, aby podzielić się wreszcie skutecznym sposobem na schudnięcie i prowadzenie zdrowego trybu życia. Jeśli chcesz osiągnąć wymarzoną sylwetkę, to zapraszam do współpracy online.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *