Cart 0 0.00 

Technika Na Jędrne Pośladki

Kliknij PLAY i Obejrzyj wideo:

* Poradnik wysyłam na malia, ponieważ były problemy z messengerem

Wszystkie kobiety marzą o jędrnych, uniesionych pośladkach (no chyba, że już je mają). Jednak, aby je mieć potrzebny jest nie tylko plan treningowy z priorytetem właśnie na mięsień pośladkowy, ale także ćwiczenia powinny być wykonywane poprawnie technicznie.

Bez prawidłowej techniki jesteśmy narażeni na kontuzje oraz możemy osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego. Przykładowo – źle wykonując wykroki mogą oberwać nasze kolana, a z wyłączonym mięśniem pośladkowym, uda będą nadmiernie pompować się. Zupełnie niepotrzebnie. Efekt? Zbyt masywne uda i brak pośladka.

Dlatego nagrałam filmik, żebyś wiedziała, jak poprawnie wykonywać wykroki.

Pozycja wyjściowa:

  • Wyprostuj się
  • Napnij brzuch i pośladki.
  • Ściągnij łopatki

Ruch:

  • Weź wdech.
  • Utrzymuj prawidłową pozycję wyjściową i naturalną krzywiznę kręgosłupa.
  • Wykonaj wykrok jedną nogą. Noga zakroczna pozostaje w miejscu (stań na palcach i skieruj piętę do sufitu).
  • Ugnij kolano nogi zakrocznej tak, jakbyś chciała uklęknąć – spinaj cały czas mocno pośladki.
  • Wykonaj wydech, wróć dynamicznie do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj wyznaczoną liczbę powtórzeń.

PS. Kolana mogą wychodzić poza linię palców:).

Share on facebook
Facebook
Share on pocket
Pocket
Share on pinterest
Pinterest

NAOMI TAMPER

Jestem certyfikowanym instruktorem sportu. Na co dzień kocham  śpiew, podróże, kino i gotowanie. Napisałam książkę: “Łatwa Trudność Odchudzania“, aby podzielić się wreszcie skutecznym sposobem na schudnięcie i prowadzenie zdrowego trybu życia. Jeśli chcesz osiągnąć wymarzoną sylwetkę, to zapraszam do współpracy online.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Podaj gdzie wysłać poradnik:

🔒 Twoje dane są bezpieczne. Wysyłając formularz zgadzasz się z polityką prywatności.

My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.