naomi-divider

Metamorfozy

ZmianĘ Zacznij od Siebie

Doskonale wiem i rozumiem jak to jest przejść metamorfozę. Z jakimi problemami trzeba się zmierzyć. Zanim zostałam trenerką personalną, delikatnie mówiąc nie wyglądałam najlepiej. Kilkukrotnie podejmowałam oczywiście próby odchudzania, ale wtedy nie były one skuteczne na dłuższą metę. Brakowało mi świadomości i wiedzy.  Teraz nie tylko posiadam odpowiednią wiedzę, ale też z własnej praktyki doskonale rozumiem co może stać na przeszkodzie do idealnej sylwetki i jakich pułapek należy unikać. Dlatego myślę, że mogę Ci lepiej pomóc. Przesuń lewo-prawo na zdjęciach, aby porównać. 

PRZED PO
Przed Po

Uważam, że wagę i wygląd każdy powinien dopasować indywidualnie do siebie, a nie pod gusta innych. Tak abyśmy to my czuli się z tym najlepiej. Byli zdrowi i pełni energii.

Sama mam okresy (nawet teraz właśnie!), w których jestem trochę szczuplejsza. Jednym to bardziej podoba, innym mniej. Ale to nie ważne. Ważne, abyśmy MY dobrze się czuły we własnym ciele. 

Twoja sylwetka – Twój wybór i ważne abyś Ty był/była zadowolona.

Gdy zgłosisz się do mnie, będziemy razem pracować z Twoim celem. Możemy zredukować wagę, zwiększy siłę, poprawić wytrzymałość, poprawić proporcje, zlikwidować wady postawy, zwiększyć ilość mięśni, itp. itd. Razem będziemy pracować, aby osiągnąć Twoją idealną sylwetkę, w której Ty będziesz czuć się najlepiej.

naomi-divider

Monika

Redukcja tkanki tłuszczowej, pozbycie się cellulitu,
poprawa wyników badań, zwiększenie siły i wytrzymałości

Monika miała duży problem z cellulitem na udach, którego nie mogła się pozbyć. Dodatkowe badania wykazały drobne nieprawidłowości hormonalne, zbyt wysoki cholesterol, oraz niski poziom żelaza. Do tego dochodziła wada postawy – hiperlordoza. Pracując razem po udało nam się to skorygować i osiągnąć fajny efekt.

PRZED PO
Przed Po

Opinia Moniki

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się z jakimi problemami sobie poradziłyśmy. Co było najważniejsze? 

Monika dzieli się swoją opinią na temat naszej współpracy.

Z przyjemnością pomogę Ci osiągnąć Twoje efekty. 
Kliknij w przycisk poniżej i sprawdź jakie mamy możliwości współpracy.

naomi-divider

Mateusz

Zwiększenie siły, szybkości i wytrzymałości

PRZED PO

Mateusz gra w piłkę i w tym kierunku chciał dodatkowo rozwijać się na siłowni. Tak, sprawniej poruszać się po boisku i walczyć o piłkę.

Jego celem było zwiększenie siły, szybkości i zwinności, bez robienia nadmiernej masy. 

Dodatkowo poprawił wydolność. Oraz odpowiednimi ćwiczeniami wzmocnił ścięgna i stawy tak, aby na przyszłość unikać kontuzji.

Dzięki postępom jakie zrobił, gra teraz jak “równy z równym”, z osobami znacznie starszymi od siebie.  Awansował do wyższej ligi.

Z przyjemnością pomogę Ci osiągnąć Twoje efekty. 
Kliknij w przycisk poniżej i sprawdź jakie mamy możliwości współpracy.

28 thoughts on “Metamorfozy”

  1. Angelika Stachowicz

    Witaj a posiadasz jakieś magiczne metody na przytycie? Ponieważ ja jem i ciągle nie tyje mam niedowagę chodź jestem zdrowa osoba 😉pozdrawiam

    1. Witam a czy ten program obejmuje kobiety w okresie menopauzy? Bardzo dużo przytyłam w ciągu dwóch lat i nie potrafię sobie pomóc.Mam 49 lat

      1. Witam,

        Wskazówki są uniwersalne dla wszystkich kobiet. Jednak, jeśli nie możesz sobie poradzić sama i uważasz, że jesteś trudnym przypadkiem – polecam indywidualną współpracę.

        https://naomitamper.pl/wspolpraca-online/

        Pod tym adresem jest opisane dokładnie, jak wygląda współpraca.

        Proszę zapoznać się i pisać w razie pytań.

        Pozdrawiam, Naomi 🙂

  2. Interesuje mnie pakiet 90 dni. Co to oznacza, że dieta jest na 7 dni x 3 – tygodnie powtarzają się cały czas przez 3 mce? Oraz trening x3 – co to oznacza? Dziękuję za odp.

    1. Jadłospis jest wymieniany 1x w miesiącu (mogę jednak przygotować 3 od razu, jak Ci wygodnie). Jest też lista zamienników, dzięki której możesz sama wymieniać poszczególne produkty i na podstawie ”bazy” tworzyć całkiem nowe dania- wg. kreatywności. Dzięki temu nie tylko świetnie się bawisz, ale też uczysz, jak komponować sama posiłki, co sprawi, że po zakończeniu współpracy będziesz wiedziała, jak jeść, by utrzymać rezultat i uniknąć jojo.

      Dodatkowo jest możliwość modyfikacji poszczególnych posiłków podczas współpracy, gdy jakiś totalnie nie odpowiada.

  3. Witam , choruje na Hashimoto, przechodze menopause , dodatkowo kortysol mam bardzo wysoki , wiec dotychczasowe treningi tylko pogorszyly sytuacje ,, przybieram na wadze i stracilam nadzieje , nie chce wazyc jak przed osmiu laty 58- 60 kg , ale rozsadne 67 w wieku 49 lat. Czy jest to mozliwe? gdyz te wszystkie diety nie maja sensu robiac tylko spustoszenie. Dziekuje Sylwia

    1. Witaj, tak jak sama opisałaś – występuje wiele problemów zdrowotnych. Program jest skomponowany dla osób zdrowych, a przy tylu schorzeniach – powinien być indywidualnie dostosowany, a Ty powinnaś być pod kontrolą dietetyka.

      Jeśli chcesz polepszyć swoje zdrowie i osiągnąć wymarzony rezultat, zapraszam do indywidualnej współpracy.

      https://naomitamper.pl/wspolpraca-online/

      Pod tym adresem jest opisane dokładnie, jak wygląda współpraca.

      Proszę zapoznać się i pisać w razie pytań.

      Pozdrawiam, Naomi

  4. Witam serdecznie, czy w jadłospisie uwzględniasz diety wegetariańskie lub wegańskie, bezcukrowe i z wrażliwością na gluten?
    Pozdrawiam

  5. Magdalena Juskowiak

    Wzięłam udział w promocji, miał być dostęp do wszystkich dodatków, a mam tylko do rozciągania… gdzie jest reszta? 🙂

      1. Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie stawów, czy Twoje ćwiczenia obciążają stawy? Mam z nimi problem i co zacznę ćwiczenia to przerywam, bo zwyczajnie nie mogę chodzić.

        1. Witaj.
          Ćwiczenia skonstruowałam, by były bezpieczne dla osób zdrowych. Nie powinnaś odczuwać bólu. Skonsultuj się w takim razie z lekarzem lub fizjoterapeutą.

          Pozdrawiam, Naomi

  6. Był taki trening na sam brzuch …bo tylko to mi przeszkadza..mozna gdzies do Ciebie jeszcze napisac ??

      1. Niedawno zakończyłam współpracę z Naomi. Jestem bardzo zadowolona z efektów tej współpracy. Przekonałam się że wszystko jest możliwe wystarczy tylko chcieć coś zmienić by poczuć się lepiej i lepiej wyglądać. Właściwa dieta, ruch i odrobina cierpliwości wystarczą by zmienić swój wygląd i naprawdę poczuć się lepiej. Gdy to wszystko dzieje się pod okiem profesjonalisty oczekiwany efekt jest zapewniony. Zachęcam dziewczyny do działania 😀

  7. Witam.
    w turbodramacie w większości dni (wg rozpiski) nie ma rozgrzewki ani rozciągania. Czy to znaczy, że na tych elementów nie być czy może są zawarte w elementach składających się na dany dzień treningowy? A może trzeba samodzielnie to dodać?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *