Cart 0 0.00 

Pas Neoprenowy – Czy Działa?

Kliknij PLAY i Obejrzyj wideo:

* Poradnik wysyłam na malia, ponieważ były problemy z messengerem

Czy prostokąt zapinany na rzepy o materiale ze strukturą termoizolacyjną, która blokuje wymianę ciepła z otoczeniem jest w stanie sprawić, że tłuszcz szybciej pójdzie w niepamięć, a zarysowany brzuch odsłoni się?

Często obserwuje kobiety, które przed treningiem owijają się pasem pokutnym  😉 dla lepszych efektów. Zwiększa on temperaturę w miejscu, gdzie się znajduje, ponieważ skóra nim pokryta nie ma wymiany cieplnej z otoczeniem. Taki manewr odwadnia, ale niestety nie zwiększa termogenezy i nie powoduje, że tracimy szybciej tłuszcz.

Faktycznie po stosowaniu pasa można zauważyć lepszy zarys mięśni, a nawet ubytek w obwodach. Niestety jest to CHWILOWY ubytek wody spowodowany zwiększonym odwodnieniem. Po zakończonym treningu organizm bardzo szybko wróci do stanu poprzedniego.

Niestety pas neoprenowy nie zwiększa wydatku energetycznego. Daje jedynie chwilowy optyczny efekt. Moim zdaniem nie warto. Długoterminowe prawdziwe efekty będą takie same niezależnie od tego czy używasz pasa, czy nie.

Share on facebook
Facebook
Share on pocket
Pocket
Share on pinterest
Pinterest

NAOMI TAMPER

Jestem certyfikowanym instruktorem sportu. Na co dzień kocham  śpiew, podróże, kino i gotowanie. Napisałam książkę: “Łatwa Trudność Odchudzania“, aby podzielić się wreszcie skutecznym sposobem na schudnięcie i prowadzenie zdrowego trybu życia. Jeśli chcesz osiągnąć wymarzoną sylwetkę, to zapraszam do współpracy online.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Podaj gdzie wysłać poradnik:

🔒 Twoje dane są bezpieczne. Wysyłając formularz zgadzasz się z polityką prywatności.

My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.