naomi-divider

Jak ujędrnić ciało, Wysmuklić Ramiona, uda i łydki?

Nie wymodelujesz sylwetki, jeśli nie wykonasz prawidłowej rozgrzewki

Wiele dziewczyn chce mieć płaski brzuch, smukłe uda, jędrne ramiona oraz idealnie elastyczną skórę – pozbawioną cellulitu, zwisów i zmarszczek. Jeśli pomimo wysiłków nie pojawiają się takie efekty, to być może popełniasz krytyczny błąd?

Bądź teraz ze sobą szczera.
Jak często prawidłowo poprawiasz mobilność i rozgrzewasz się przed treningiem? 

Większość osób unika odpowiedzi na to pytanie, ponieważ wiedzą, że często ignorują rozgrzewkę. To bardzo niedobrze, ponieważ bez niej, nasz trening nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. 

Nie Wyszczuplisz Ud, Bez Rozluźnienia na Rozgrzewce

Jako trenerka personalna spędzam bardzo dużo czasu pracując na siłowniach. Z obserwacji wiem, że większość osób nie rozgrzewa się prawidłowo. Chociaż lepsze to, niż nic, 10 minut na bieżni to nie rozgrzewka. Jeszcze gorzej, kiedy niektórzy przechodzą do ćwiczeń od razu po wyjściu z szatni. Trening nieprzygotowanego do wysiłku ciała, na ograniczonych zakresach ruchu, zamienia nas w drętwe klocki. W najgorszym przypadku może skończyć się nawet poważną kontuzją.

Dlaczego musisz PRAWIDŁOWO Się Rozgrzać?

Rozgrzewka to niezbędny element treningu, ponieważ przygotowuje ciało do nadchodzącego wysiłku. Dzięki prawidłowej rozgrzewce:

Obejrzyj Kurs Wideo

Prawidłowa Rozgrzewka I Mobilność

Abu sprezentować sobie dożywotnie dostęp do kursu wideo kliknij przycisk poniżej

Premierowa promocja programu 67 zł 37 zł ograniczona czasowo.

Czy popełniasz takie błędy podczas rozgrzewki?

Rozciąganie kręgosłupa przez pogłębianie skłonów? – Tylko sobie szkodzisz!

Rozgrzewasz się poprzez krążenie kolan? – Tylko sobie szkodzisz!

Chaotyczne krążenia ramion? – Tylko sobie szkodzisz!

W kursie znajdziesz 6 lekcji wideo + wstęp, których obejrzenie zajmie Ci trochę ponad 60 minut. To porządna, skoncentrowana dawka wiedzy, dzięki której dowiesz się jak prawidłowo przygotować ciało do treningu, aby łatwiej osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

W trakcie lekcji porozmawiamy o najgroźniejszych błędach i tym, jak ich unikać. Wszystkie ćwiczenia i techniki zobaczysz w formie wideo – krok po kroku wyjaśnię Ci, jak wykonać każde zadanie. Jeśli obejrzysz kurs, będziesz wiedziała w jaki sposób rozgrzać partie mięśni, dzięki którym będziesz miała szczupłe uda, pośladki i ramiona.

3 WAŻNE POWODY, Aby Obejrzeć Ten KURS

1. WYSMUKLISZ SYLWETKĘ

Powięź – to tkanka łączna, która otacza i penetruje każdy mięsień, jak również kości, nerwy i organy, tworząc “trójwymiarowy kombinezon”. Niczym gorset spaja i trzyma w jednym kawałki nasze ciało. Ma wpływ na ruchy, posturę, kształt naszego ciała 

Poprzez prawidłowe i systematyczne rozluźnianie powięzi zapobiegamy bólom mięśniowym, usprawniamy rekonwalescencję mięśni i wreszcie zwiększamy mobilność fizyczną oraz gibkość, a dzięki temu naszą wydajności.

Gdy ciało wydaje się grube, wręcz "klockowate", to winne są spięte mięśnie i powięzi. Aby je wysmuklić wymagane jest rozluźnienie podczas rozgrzewki.

Źródło blackroll.com.pl

2. SZYBSZE EFEKTY

Jeśli ćwiczysz od jakiegoś czasu i zauważyłaś, że rezultaty zatrzymały się w miejscu to oznacza brak właściwej rozgrzewki.

Nierozgrzane mięśnie nie są w stanie efektywnie ćwiczyć – brakuje im mobilności, elastyczności i właściwego CZUCIA MIĘŚNIOWEGO. Jeśli chcesz cieszyć się wymarzoną sylwetką, musisz się prawidłowo rozgrzewać. Tylko wtedy masz szanse na to, aby ćwiczenia zaczęły odpowiednio stymulować mięśnie. 

Kluczem do efektów jest właściwa technika i pełny zakres ruchu. Brak rozgrzewki stawia limit na to, jak dobrze pracuje Twoje ciało. Dlatego przygotowałam dla Ciebie ten kurs, z którego dowiesz się jak rozgrzać ciało tak, by zawsze ćwiczenia dawały  100% efektywności.

Wielu osobom wydaje się, że podczas ćwiczeń dają z siebie 100%, ale to NIE PRAWDA. Bez pełnego zakresu ruchu i czucia mięśniowego progres szybko się zatrzyma. Tylko właściwa rozgrzewka pozwoli Ci uwolnić cały potencjał.

3. ZDROWIE

Zminimalizuj RYZYKO KONTUZJI. Jeśli nie rozgrzewasz się, Twoje ciało nie jest przygotowane do nadchodzącego wysiłku.

Szczególnie jeśli na co dzień prowadzisz siedzący tryb życia, Twoje mięśnie i stawy nie są przyzwyczajone do nagłego obciążenia. Jeśli ich nie rozgrzejesz, w trakcie ćwiczeń pojawią się urazy mogące spowodować trwałą kontuzję.

Czy naprawdę chcesz uszkodzić ciało i przybierać na wadze, zamiast ćwiczyć? Nawet 15 minut prawidłowej rozgrzewki, którą przedstawiam Ci w trakcie kursu skutecznie zapobiega takiej sytuacji. Jeśli z niej zrezygnujesz, robisz sobie krzywdę.

Sport to ma być ZDROWIE. Nie warto olewać rozgrzewki ryzykując ból, unieruchomienie i zaprzepaszczenie efektów.

Sprezentuj sobie kurs wideo
prawidłowa rozgrzewka i mobilność

Premierowa promocja programu 67 zł 37 zł ograniczona czasowo.

Częste Pytania

Kurs jest w formie wygodnych lekcji wideo, które możesz oglądać dowolną ilość razy.

Kurs jest na platformie VOD na mojej stronie. Konto jest automatycznie zakładane po zakupie. 

  1. Dostęp masz z każdego urządzenia z internetem (telefon / laptop / tablet  / PC)
  2. Logujesz się wybierając z górnego menu "Moje Konto".
  3. Podajesz swój email oraz hasło wybrane przy zakupie
  4. Wybierasz kurs "Prawidłowa rozgrzewka i Mobilność"
  5. Przerabiasz wybrane lekcje, oglądasz wideo.

W sumie ponad godzina materiału, na którym dokładnie pokazuję jak wykonać odpowiednią rozgrzewkę całego ciała. Mając całą wiedzę i priorytezując partię, która będzie obciążana, jesteś w stanie wykonać prawidłową rozgrzewkę w ok. 15 minut.

Nie. Do wykonania zalecanej rozgrzewki nie potrzeba specjalistycznych przyrządów. Wystarczy Ci piłeczka (np. tenisowa) i wałek (można zastąpić np. 2l butelką z wodą)