Cart 0 0.00 

Turbo brzuch 2.0

Najbardziej zaawansowany trójfazowy plan

Po raz pierwszy, idealnie wyrzeźbiony brzuch jest dostępny dla takiej osoby, jak Ty

Jak to jest, że niektóre osoby jedzą makarony, ciastka, a inni puchną jak księżyc?

Wiele osób zmaga się z otyłością brzuszną, opuchlizną i zmęczeniem. Kluczem do ładnej sylwetki i zdrowego ciała jest kontrola insuliny i tego, w jaki sposób nasz organizm korzysta z węglowodanów.

Insulina ma znaczenie

Insulina pełni wiele ogromnie ważnych funkcji w naszym organizmie.

To hormon peptydowy, mający wpływ na metabolizm węglowodanów, białek i tłuszczów. Niestety, źle funkcjonujący układ odpornościowy wydzielający insulinę prowadzi do cukrzycy. Znakiem ostrzegawczym, może być insulinooporność, która niestety często poprzedza cukrzycę typu 2.

Nie lekceważ tych problemów.

Kiedy pojawia się zespół metaboliczny, nasz organizm nie potrafi używać węglowodanów jako energii, tylko odkłada się jako tłuszcz.

W konsekwencji jesteśmy ospali po posiłkach, nie mamy energii. Pojawia nam się opuchlizna brzuszna. Niestety, tkanka tłuszczowa odkładająca się wokół talii, gromadzi się nie tylko pod skórą, ale również w narządach wewnętrznych jamy brzusznej oraz tętnicach.

Trzeba zacząć o tym myśleć

Insulinooporność zaczyna być epidemią. Zaliczamy ją chorób cywilizacyjnych. Nikt z tym nic nie robi. A jest to realny problem. Lekarze nie chcą zajmować się zespołem metabolicznym, bo nie jest chorobą, ani cukrzycą, jest to preludium cukrzycy. Możemy to zmienić zwiększając aktywność fizyczną i zmieniając sposób odżywiania.

Dlaczego formuła "Turbo brzucha 2.0" jest taka skuteczna?

W systemie, który proponuję przechodzimy przez 3 zaawansowane fazy.

Budujemy wrażliwość insulinową.

Podkręcamy metabolizm i umacniamy mięśnie.

Pod koniec robimy ciało, jak żyleta.

Zwalczamy problemy

Uwrażliwiamy organizm na insulinę. Zmniejszamy oraz zaczynamy kontrolować apetyt. Mamy dwukrotnie większy, w porównaniu z dietami niskotłuszczowymi, spadek wagi. Redukujemy tkankę tłuszczową w okolicy brzucha, by jak najbardziej uniknąć insulinooporności.

Wprowadzamy zbilansowaną dietę LOW CARB, która obniży nam ilość węglowodanów.

Umacniamy swoje mięśnie i podkręcamy metabolizm

W tej fazie zwiększymy też intensywność treningów według planu. Jeśli nie lubisz ćwiczyć to polubisz. Ciało stworzone jest do ruchu. Może to kwestia Twojego złego doświadczenia z przeszłości. Wystarczy nauczyć się czerpać z tego radość.

Wprowadzamy zbilansowaną dietę optymalną, która zawiera więcej węglowodanów.

Rzeźbimy nasze ciała i cały czas progresujemy

Dzięki odpowiednim oporom, zaczynając od najmniejszego, kończymy na najwyższym. Dajemy więcej bodźców dla mięśni. Progresować możemy w nieskończoność. Walczymy z opornym tłuszczykiem, brakiem jędrności, zmęczeniem i maksymalnie rzeźbimy mięśnie.

Wprowadzamy zbilansowaną dietę HIGH CARB. Dodajemy paliwa! Jeszcze więcej węglowodanów.

Ale jedno jest pewne. Nie zrobimy takiej formy, jeżeli cały czas będziemy robiły te same, nieefektywne ćwiczenia

Umocnij swoje mięśnie i podkręć metabolizm

Nasze mięśnie nie są wystarczająco stymulowane, więc niektóre z nich są po prostu nieaktywne. Dlatego, w systemie trójfazowym znalazły się ćwiczenia oddechowe, aby aktywować wszystkie nasze mięśnie brzucha.

Jeżeli próbowałaś już schudnąć wiele razy, ale się nie udawało, to nie dlatego, że jesteś leniwa.

Przez to, że nie miałaś do tej pory dobrego planu.

“Nie chce mi się dzisiaj.”, “Już nie dam rady.”, “Nie lubię ćwiczyć.” Warto łapać się na takim myśleniu. I taki stan trzeba jak najszybciej przerwać, podejmując konkretne kroki. Wprowadzając przyjemne ćwiczenia i dietę, z której będziemy czerpać radość i satysfakcję, a która nie będzie dla nas… katorgą.

Jedynym sposobem, aby trwale schudnąć i wymodelować sylwetkę jest zacząć działać.

Jedynym sposobem, aby nasze działania się powiodły, jest posiadanie odpowiedniego dobrego planu.

CO MA W SOBIE DOBRY PLAN

Plan dla każdego

Jest dostosowany do możliwości normalnego człowieka, a nie zawodowego sportowca. Każdy, bez wyjątku może osiągnąć fajne efekty.

Wpisuje się w Twój grafik

Dobry plan wpisuje się w grafik każdego. Nie zabiera dużo czasu (ale jest na maksa efektywny).

Nie maskuje problemów

Na początku, nasz plan poprawia wrażliwość insulinową i przywraca równowagę hormonalną. Nie maskuje problemów, tak jak “superdiety”, ale usuwa przyczynę, dlatego tak szybko się chudnie.

Najbardziej zaawansowany protokół dietetyczno-treningowy

Nie jest to kolejna magiczna dieta, którą znajdziesz w babskich magazynach, czy na kontach instagramowych influencerów, ale zaawansowany protokół dietetyczno-treningowy. 

Ułożenie dobrego planu to lata praktyki

Ale Ty dostajesz gotowy plan, dokładną rozpiskę kiedy, co, w jakich ilościach masz zjeść i wszystkie ułożone treningi. 

Aby zacząć ćwiczyć, wystarczy wcisnąć PLAY. Ćwiczysz każdego dnia. Plan dietetyczny masz już rozpisany, wystarczy tylko go wdrożyć. Wszystko jest podane na tacy. Zacznij ćwiczyć już dzisiaj. Wierzę, że innowacyjny trójfazowy protokół to Twoje światełko w tunelu. Poprowadzi Cię do idealnej sylwetki. Wejdzie Ci w nawyk, a Twoja motywacja wzrośnie.

Jak bardzo plan Turbo brzuch 2.0 różni się od Turbodramatu dla Tłuszczu?

2x więcej dni

3 miesiące ćwiczeń
+ Maksymalna rzeźba w 10 dni

6x więcej diet

dopasowane również dla wegetarian

EBOOK

Droga do płaskiego brzucha

DODATKOWY BONUS

-25% na zestaw
GUM TRENINGOWYCH

Dożywotni dostęp

Dostęp na rok do materiałów

Tylko 197 zł

(0,5 zł na dzień)

NOWOŚĆ

Zobacz jak wiele dostaniesz w pakiecie

Zbilansowana dieta
niskowęglowodanowa

tłuszczów

węglowodanów

białek

Zbilansowana dieta
optymalna

tłuszczów

węglowodanów

białek

Zbilansowana dieta
wysokowęglowodanowa

tłuszczów

węglowodanów

białek

#1 TURBOBRZUCH 2.0

3 x miesięczny plan treningów WIDEO – innowacyjny system treningowy.

Razem aż 80 dni treningowych w formie wideo, które wykonamy razem. Będę Cię wspierać, tłumaczyć, pokazywać i ćwiczyć razem z Tobą. Krok po kroku, aż do Twojej wymarzonej sylwetki.

I FAZA (97 zł) + II FAZA (97 zł) + III FAZA (97 zł)

Razem: 291 zł

#2 DIETA NISKOWĘGLOWODANOWA

Gotowa dieta na cały pierwszy miesiąc

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

#3 DIETA NISKOWĘGLOWODANOWA WEGE

Gotowa dieta na cały pierwszy miesiąc w wersji dla wegetarian

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

#4 DIETA OPTYMALNA

Gotowa dieta na cały drugi miesiąc

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

#5 DIETA OPTYMALNA WEGE

Gotowa dieta na cały drugi miesiąc w wersji dla wegetarian

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

#6 DIETA WYSOKOWĘGLOWODANOWA

Gotowa dieta na cały trzeci miesiąc

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

#7 DIETA WYSOKOWĘGLOWODANOWA

Gotowa dieta na cały trzeci miesiąc w wersji dla wegetarian

Dieta zawiera 5 posiłków wraz z listą zakupów na cały miesiąc. Dokładna rozpiska nie tylko makro, ale również przepis i dokładna instrukcja przygotowania każdego z posiłków.

Wartość: 127 zł

BONUS

#8 EBOOK:INSTRUKCJA OBSŁUGI DIET

Zestaw ćwiczeń oddechowych

Pomogą Ci aktywować wszystkie nieużywane mięśnie brzucha. Dzięki temu, osiągniesz większe rezultaty.

BONUS

#9 EBOOK: DROGA DO PŁASKIEGO BRZUCHA

Zestaw ćwiczeń oddechowych

Pomogą Ci aktywować wszystkie nieużywane mięśnie brzucha. Dzięki temu, osiągniesz większe rezultaty.

Wartość: 97 zł

#10 TURBODOCIĘCIE: MAKSYMALNA RZEŹBA W 10 DNI

Dodatkowe 10 dni intensywnego treningu

Jeśli ktoś chce jeszcze bardziej się zmęczyć, komuś jest mało, bądź ma jakieś ważne wydarzenie i chce wyglądać jeszcze lepiej może zrobić dodatkowe 10 dni intensywnego treningu. Ale pamiętaj, tylko po skończonym Turbo brzuchu 2.0.

Wartość: 97 zł

DODATKOWA ZNIŻKA

#11 -25% NA ZESTAW GUM

Atrakcyjny rabat przy zakupie pakietu

Jeżeli jeszcze nie posiadasz własnych gum treningowych, dostaniesz zniżkę na zakup gum Hip Band i Mini Band.

Mini Band

W zestawie jest aż 5 gum + woreczek

  • 5 stopni oporu – dopasujesz obciążenie do siebie i ćwiczenia
  • Nie sklejają się i nie rolują – w przeciwieństwie do tańszych odpowiedników
  • Trwałe – nie pękają jak tańsze odpowiedniki

Hip Band

W zestawie 3 gumy + woreczek

  • 3 rozmiary i stopnie oporu – idealnie dopasujesz obciążenie
  • Wygoda –  szersze gumy zapewniają większy komfort na dużych partiach mięśniowych
  • Większy opór – idealnie zaprojektowane do modelowania pupy i nóg
  • W ogóle nie sklejają się i nie rolują – ćwiczenia to przyjemność

Program obejmuje 80 treningów na przestrzeni 12 tygodni

Plan dopasowany jest specjalnie tak, abyś mogła znaleźć czas w ciągu dnia. Każdy trening zajmuje od 5 min do 1h (ostatni etap – maksymalna rzeźba w 10 dni).

Jedyne, czego od Ciebie oczekuje to systematyczność. Treningi możesz wykonać w domu, w dogodnym dla Ciebie momencie. Są turbo proste i przyjemne. Drogą do osiągnięcia płaskiego brzucha jest Twoje zaangażowanie. Wiem, że stosując się do planu uzyskasz maksymalne rezultaty już po pierwszej fazie ćwiczeń i diety. Gwarantuje Ci, pełną satysfakcję i dobrą zabawę.

Czy to działa tylko na brzuch?

Wiem, że brzuch lubi Cię najbardziej, ale plan działa na wszystkie partie ciała.

Znajdziesz w nim wiele ćwiczeń na ramiona, pelikany, pośladki, czy uda. Ćwiczenia są odpowiednio przeplatane z rozgrzewkami, rozciąganiem oraz ćwiczeniami oddechowymi. Dzięki wdrożeniu trójfazowego systemu redukcji tłuszczu Twoja pupa będzie wymodelowana i uniesiona do góry, ramiona przestaną wisieć, uda staną się jędrne….
ale brzuch będzie najlepszy.

To jest tak proste jak 1-2-3!
Wszystko, co musisz teraz zrobić, to zacząć działać.

Nie czekaj ani chwili dłużej – zacznij żyć życiem, na które zasługujesz.

Aby sprezentować sobie pełny kurs treningów wideo, kliknij przycisk poniżej i dokończ proces rejestracji. Od razu po zaksięgowaniu dostaniesz dostęp do materiału w strefie “Moje Konto” na stronie i będziesz mogła zacząć korzystać. Działając teraz dodatkowo w pakiecie dostaniesz zniżkę -25% na Gumy treningowe i dożywotni dostęp.

Efekty Moich Podopiecznych

Wypróbuj Cały Program
Bez Ryzyka

Postaw w końcu na siebie! Możesz tylko zyskać.

Jestem tak pewna skuteczności tego programu, że biorę cale ryzyko na siebie. Jeśli z ciągu 30 dni z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolona to wystarczy, że wyślesz mi email na naomi@naomitamper.pl, a ja zwrócę Ci pełną kwotę bez zadawania pytań.

Częste Pytania

Kurs jest w formie wygodnych lekcji wideo, które możesz oglądać dowolną ilość razy. Całość to 40 treningów – 20 treningów wprowadzających (na 4 tygodnie), 20 treningów zaawansowanych (kolejne 4 tygodni), plus dodatkowe BONUSY.

Kurs jest na platformie VOD na mojej stronie. Konto jest automatycznie zakładane po zakupie. 

  1. Dostęp masz z każdego urządzenia z internetem (telefon / laptop / tablet  / PC)
  2. Logujesz się wybierając z górnego menu “Moje Konto”.
  3. Podajesz swój email oraz hasło wybrane przy zakupie
  4. Wybierasz kurs “Turbodramat Dla Tłuszczu”
  5. Przerabiasz wybrane lekcje, wykonuje treningi, które są jasno podzielone na kolejne dni tygodnia.

Bądź spokojna – wprowadzająca seria zaczyna się od 20 minut dziennie, więc na pewno znajdziesz czas nawet na 5 dni w tygodniu.

Treningi wideo możesz wykonywać w dowolnym tempie. Ja za optymalne przyjęłam 5 treningów tygodniowo przez 8 tygodni. Każdy dzień treningowy jest inny

Standardowo dostęp do kursu wideo jest na rok czasu i przez ten okres możesz wracać dowolną ilość razy do każdego z 40 treningów oraz bonusw.

Jednak kupując teraz, w promocji otrzymasz DOSTĘP DOŻYWOTNI. 

Nie. Do wykonania ćwiczeń z programu nie potrzeba specjalistycznych przyrządów. Wszystko ułożyłam tak, aby można ćwiczenia wykonywać całkowicie w domu bez dodatkowego sprzętu.

Jedynie aby było Ci przyjemniej polecam używać maty ;)

Całość składa się z 40 treningów, które są standardowo rozłożone na 8 tygodni. Plan jest ułożony tak, aby zapewnić progresję, podkręcić metabolizm, ujędrniać ramiona, wysmuklać uda, zwiększać mobilność, cały czas dokładać nowe bodźce i oczywiście spalać tłuszcz. 

Rozgrzewka i mobilność jest OSOBNYM kursem, który pojawi się w zakładce “Moje Konto” dlatego widać go w koszyku. Pozostałe BONUSY są załączone jako dodatkowe moduły w kursie TURBODRAMAT.

Wyłączenie z odpowiedzialności: Ty jesteś jedyną odpowiedzialną osobą za swoje wyniki. Nic nie zwalnia z myślenia. Wszystkie informację są przedstawione w dobrej wierze w oparciu o aktualny stan wiedzy z zakresu dietetyki, sportu i pracy z moimi podopiecznymi, jednak ani ja /Naomi Tamper/ ani Naomi Tamper sp. z o.o nie odpowiadamy w żaden sposób i nie gwarantujemy efektów. Przekażę Ci całą potrzebną wiedzę, krok po kroku, jednak sposób jej wykorzystania zależy od Ciebie, a uzyskane wyniki mogą się różnić.

Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty.

Wygląda na to, że jeszcze nie dokonałaś wyboru.